Fullspäckad vecka!

Ännu en vecka har vi lämnat bakom oss - och en ny spännande vecka ligger framför... Det lackar dessutom mot jul och julstressen börjar kanske kännas så smått för var och en av oss nu? Jag gillar julen men inte stressen innan. Har hittat ett sätt att hantera det på, så det funkar trots allt ganska bra nu för tiden. Egentligen skulle jag helst av allt få bort den här julklappshysterin. Man köper alldeles för mycket!


Dop- och 2-årskalas i lördags


Med dessa kvicka tankar om julen övergår vi nu till min träning. Veckan som gick bjöd på ett styrkepass på gymmet, ett par halvtuffa löpträningspass och en pulshöjande söndagspromenad. Bokade även in ett konditionstest, vilket ska genomföras dagarna innan jul (om jag håller mig frisk). Annars var den stora höjdpunkten Milas dop i Skara domkyrka i lördags. Hon var så fin. Och samtidigt firades storebror Kian som fyller 2 år i slutet av december. Jag har världens finaste barnbarn, och är sååå stolt över dem!!!

"After-run-selfie" med Anna i fredags. En mil sprang vi utan att säga ett ord till varann. Inget prattempo här inte... 

Skara domkyrka by night i lördags

Promenaden med Selma gick upp för berget i söndags. Pulsbandet hade jag på mig, och när vi gick upp för berget var pulsen uppe i samma nivå som vid löpning. Här en bild från snöslasket vid Åsbotorpssjön


Den här veckan blir spännande. Ska träffa en mäklare, ha möte med en eventuell ny arbetsgivare, käka julbord med arbetskamraterna, och förhoppningsvis väntas en leverans av en ny tv också. Ska väl försöka få ihop lite mer styrketräning (här hemma) och lite löpning med. Det är en del som ska hinnas med på denna 60-timmars jobbvecka - men från nästa vecka väntar en längre (och efterlängtad) julledighet. Ska bli så gött!

Ta hand om er allihop. Vi syns här snart igen... :)

I väntan på den nya teven...
Den gamla fick dottern. 

Kommentarer

Populära inlägg

Träningen flyter på

Långlöpning i Tibro

Ångestfyllda SLA-loppet