Sverige - jag har fått ett resultat!

Nu har resultatet från fredagens kropps-scanning och konditionstest landat i inboxen.

Så snart ska jag berätta om resultatet och om hur själva konditionstestet gick till. Behöver bara läsa in mig på lite siffror och försöka förstå det i praktiken. Lär nog få ställa en och annan fråga till Anna hos Träningskonsulten...

Jag kan berätta att jag precis matat in mina nya (väldigt personliga) puls-zoner i klockan. Med dessa följde också råd om i vilka zoner jag ska träna, och jag har fått svart på vitt om hur jag ska tappa 7 kg överflödigt fett. Lyckas jag få bort så mycket fett så kommer även det märkas i mina löpresultat och i välmående. Så det är bara att fortsätta å träna, träna, träna. Kosten har jag redan lagt om sen ett par månader tillbaks - så det är bara att köra vidare som vanligt där. Kilon kommer att försvinna - ingen brådska... Gröt, ägg, husmanskost, frukt/bär å kvarg är gott! Å så nått sånt där gôttigt, som ni ser på bilden nedan, ibland. :)

Kommentarer

Populära inlägg

Långlöpning i Tibro

Träningen flyter på

Ångestfyllda SLA-loppet