Hjärtebra träning!

I går var det "Alla Hjärtans Dag" och den dagen firade jag med kaffe och semla, plus en mils pulsträning - det vill säga fin träning för hjärtat. Passade bra just den dagen, tyckte jag. Men det var egentligen Anna som fick med mig ut på en löprunda, för seg som jag var hade jag (som vanligt) funderingar på att hoppa över löpträningen denna dag. Tur att hon hörde av sig och såg till att vi fick ett "hjärtebra" träningspass båda två.




Lagom till barnens sportlov så har vädret sett till att all snö försvann. Tråkigt, men det positiva med det är att vägar och cykelbanor blivit torra och fina. Känns betydligt säkrare att springa då. I går blåste det rejält när vi sprang, och när vinden låg emot, då var det jobbigt värre. Härligt utmanande...

Den här helgen jobbar jag igen. Eller... Ja, det är nattjobb! Ni vet - "easy money". ;)
Önskar er alla en trevlig helg!

Kommentarer

Populära inlägg

Träningen flyter på

Långlöpning i Tibro

Ångestfyllda SLA-loppet