God jul, everybody...

God uppesittarkväll på er allihop. Har ni ätit gröt och skinkmacka, druckit julmust och knäckt nötter? Eller doppat i grytan kanske... Traditionerna är nog olika från hem till hem och det är kanske inte så många som har traditionen att titta in på min blogg en kväll som denna? Men jag slänger ändå ur mig min förhoppning om att ni alla har det bra, vad ni än gör. I morgon är det julafton, och sen följer ju hela julhelgen, så vad passar väl inte bättre då än att önska alla här en GOD JUL också? För när väl julen är här så tycker jag det är rätt mysigt faktiskt...





Som jag berättat tidigare så har min tanke varit att springa en halvmara på julaftons morgon. Den skulle då gå från Skövde till Tibro och där skulle sedan hela familjen fira jul tillsammans med min mor. Nu blir det tyvärr inget julfirande där, så löpningen dit har jag ställt in. Men jag hoppas ändå få ihop ett morgonpass innan julaftonssolen stiger över horisonten. Hur långt det blir i så fall vet jag inte, men löpningen blir lugn om den blir av. Sen ska jag ta bilen till lilla mor och rå om henne en liten stund på förmiddagen. Det är väl så julen ska vara - tid för att umgås med nära och kära.

Än en gång; GOD JUL till er alla!

Kommentarer

Populära inlägg

Långlöpning i Tibro

Träningen flyter på

Ångestfyllda SLA-loppet