Löpning i Kvänum eller?

Midnattsloppet i Kvänum firar 30 år i morgon. Min tanke med försommarträningen var ju att "toppa formen" inför detta lopp. Om det gått bra? Näe! Det finns hur många anledningar som helst för att inte ställa upp i morgon. Det finns ett och annat skäl till att ställa upp också...

Formen är nära botten just nu skulle jag vilja påstå. Enda anledningen att ställa upp i morgon är för att få en mils träning. Jag behöver inte betala någon startavgift heller och det kan vara ytterligare en anledning. Och det kan vara ganska trevligt att springa ett lopp som man redan från början bestämt sig för att inte ta ut sig i. Så OM jag står där på startlinjen i morgon så blir det inte för att placera sig eller göra en bra tid. Då väljer jag nog motionsgruppen och bara upplever en ganska trevlig runda.

Den här dagens höjdpunkt var när vi var hemma hos Kian och firade hans 6-månadersdag. Han var pigg och glad och nöjd med presenten han fick. Mamma och pappa bjöd på gott fika - och vi fick en trevlig eftermiddag och kväll tillsammans. Jösses vad sex månader har gått fort...



Kommentarer

Populära inlägg

Långlöpning i Tibro

Träningen flyter på

Ångestfyllda SLA-loppet