Ett jäkla gnäll här...

Nu är jag här igen med ett inlägg som inte handlar om vad jag har tränat i dag. För jag har inte tränat i dag! Heller...

Däremot har jag ätit två semlor och varit ute å gått med en Selma. Å så har jag hjälpt min mor att komma ner till fotvården bland annat. Det har varit bra grejer men för övrigt känns allt verkligen surt. Jag är långtifrån att vara i form. Man märker verkligen vilken skillnad det är på ens humör när man inte kan träna ordentligt - ha sitt vanliga liv. Leva det liv man vill!

I det läget hamnar jag i en väldigt negativ spiral som jag får väldigt svårt att ta mig ur. Till skillnad mot när man orkar träna som vanligt. Av träningen känner man sig inte bara starkare, (snyggare - haha) och piggare - man blir mycket gladare också. Men jag SKA ta mig ur detta! Med små steg ska jag ta mig tillbaks till träningen igen! Kanske ta mig till gymmet och trampa på motionscykeln en stund till en början och fortsätta med en runda styrka på det. Vilja! Vilja! Vilja! Men en sak i taget.

I morgon ska jag försöka ta mig tillbaka till jobbet. Jag sprider nog inga baciller länge men jag är fortfarande halvt däckad. Får se hur det går. Ett jäkla gnällinlägg det blev det här hörrni...


Selma på tur... Ett glädjeämne! :)

Kommentarer

Populära inlägg

Ångestfyllda SLA-loppet

Träningen flyter på

Långlöpning i Tibro