En promenad i höstrusket

God morgon, folks! I dag är det höstrusk ute. Grått, regnigt och trist. Det var höst i går också men då bjöd vädergudarna på lite mer värme och sol.

Gårdagen var både vilodag och jobbdag. Eftersom jag jobbade eftermiddag/kväll så tog jag och Selma en promenad på fem kilometer innan jobbet. Vi tog det lugnt och hon fick nosa på alla spännande ställen hon hittade ute i naturen. Eftersom jag är mycket för vardagsmotion så gick jag till och från jobbet också, och jag kunde räkna in 18.239 steg då dagen nådde sitt slut.

Även i dag ska jag jobba eftermiddag/kväll. Fast nu ska jag alldeles strax ge mig av till gymmet för ett styrketräningspass. Sen blir det lagom att ta ut Selma en kort promenad, äta och styra kosan mot arbetet. Ha en bra dag alla!

PS. Vilopulsen i går: 47bpm. I dag: 46bpm. DS.

Selma

Kommentarer

Populära inlägg

Långlöpning i Tibro

Träningen flyter på

Ångestfyllda SLA-loppet