Förkylning på gång?

God morgon! Eller inte... Vaknade frusen (trots dubbla täcken) med ett tungt huvud, snorig näsa och whiskeystämma. Jo, det känns som en förkylning är på gång. Får göra vad jag kan för att bromsa den några dagar. På söndag är det ju dags för Seedningsloppet i Skövde.

Min plan att besöka gymmet på tisdagen funkade inte heller. Hade rejält ont i höger axel vilket strålade ut i högerarmen, upp i nacken och ner mot midjan. Men i går kom jag iväg och allt funkade jättebra. Bara en massa elände just nu (en kindtand spökar också). Nåväl, vila gäller nu fram tills lördag då jag ska testa mig med en kort lätt löprunda. Jag hoppas att alla förkylningssymtom är borta till dess och över söndagen. Ja, att symtomen är borta helt och hållet förresten!

Kommentarer

Populära inlägg

Långlöpning i Tibro

Träningen flyter på

Ångestfyllda SLA-loppet