Vila - men ändå inte...

Styrketräning på gymmet var ju tanken i dag, men det blev en annan form av styrketräning istället. En vän skulle flytta och jag var en av dem som hjälpte till. Det räknas, va? Som styrketräning menar jag. För nog fick man lyfta tungt alltid. Löpning har inte heller blivit av på grund av en del annat som kommit emellan den här veckan. Livet bjuder ibland på både välkomna och ovälkomna överraskningar. Den här gången var det en synnerligen ovälkommen överraskning, med akut tandvård. Får ta det här som en extra viloperiod helt enkelt. Komma igen nästa vecka.

Promenader har det blivit i alla fall. Till jobbet, affären, tandläkaren och rastning av Selma i kopplet. Jo, jag snittar allt En Mil om Dagen fortfarande... ;) Nedan bjuder jag på några bilder från mina promenader i stan (Skövde).





Kommentarer

Populära inlägg

Träningen flyter på

Långlöpning i Tibro

Ångestfyllda SLA-loppet