Ha en trevlig valborg!

Halloj!

Att hälsa våren välkommen en dag som denna känns lite märkligt. Regn, kylslaget och en grå himmel, som lägger ett vintermörker över oss, lockar knappast fram några vårkänslor. Det spritter inte i kroppen precis... Tråkigt för de som ordnar med tillställningar - med majbrasor och körsång. Men säkert bra för polisen (och många andra) som troligen får mindre jobb med fylla och stök.

Regn på mitt fönsterbleck


Själv har jag varit hemma hos mor i dag, och då passade jag bland annat på med att hjälpa henne att handla. Sen har vi umgåtts förstås. När jag kom hem veckohandlade jag åt mig själv, förutom för helgen. Den håller jag lite öppen fortfarande. Är ledig i dag och i morgon och det känns bra. Hoppas kunna ta mig till gymmet i morgon och på onsdag eller torsdag siktar jag på löpträning igen. Så ska det hinnas med att städas och lagas mat också...


     Önskar er alla en trevlig valborgsmässoafton och första maj.     

Kommentarer

Populära inlägg

Långlöpning i Tibro

Träningen flyter på

Ångestfyllda SLA-loppet