Nytt träningsupplägg på G!

Jag filar på ett nytt personligt träningsupplägg som ska vägleda mig mot mina nya mål. Vi snackar löpning, och lugna pass blandat med lite tuffare är som vanligt min melodi. Har satt upp ett antal mål för olika distanser också. Men jag tar det lugnt nu i början...

En del justeringar kommer nog att ske. Just nu så begränsar jag mig till att löpträna max två gånger per vecka. Styrketräningen går inget bra nu, det vill säga - jag tar mig inte till gymmet alls, men jag oroar mig inte för det - jag ska nog komma igång snart igen. I slutet av veckan tänkte jag presentera upplägget på min "fördjupningssida" och på länken "träningsupplägg".

Blötsnön vräkte ner men Selma måste ut i ur och skur. Oavsett väder protesterar hon aldrig.
Så här såg det ut på Drottninggatan i förmiddags. Snöslasket började lägga sig...

Bara att gilla läget. Jag har inte heller något emot dåligt väder.

Efter en blöt promenad så stannar jag till i garaget eller (som här) vid förrådet i källaren och torkar av Selmas blöta päls så gott det går innan vi kliver in i lägenheten hemma. 



Kommentarer

Populära inlägg

Träningen flyter på

Ångestfyllda SLA-loppet

Långlöpning i Tibro