I en 747?

Nä, det är inte i en 747 jag sitter just nu - det är i SJs snabbtåg på väg mot Stockholm som jag skriver dessa rader. Klockan är 7:47. Och i morgon är det dags: TunnelRun Sthlm 2014!

Tänk vad fort tiden går. Det är inte första gången jag säger de orden, och inte den sista gången heller skulle jag tro. I dag är det exakt ett år sedan jag hörde talas om TunnelRun, och jag anmälde mig samma dag. Direkt! Såna här unika lopp som aldrig kommer tillbaka är rätt häftiga att få vara med på. Det är en upplevelse.

Det första jag ska göra i Stockholm är att hämta ut mitt startkit + ytterligare tre kit åt Lottas vänner som också ska springa. Men dom kommer inte upp förrän i morgon, så det blir till stor hjälp för dem att vi fixar detta. Det är ju bra att kunna vara till lite nytta ibland också...  Sen ska vi checka in på hotellet i Solna, bege oss till start- och målområdet för lite rekning och besöka ABBA-museet - "ABBA - The Museum". Lite senare på eftermiddagen blir det en kort löprunda för min del. Förbereda kroppen inför morgondagens lopp. Några lätta kilometer med några snabba hundringar. Jag lägger ut passet här nedan när jag är klar.

Nu ska jag slappa en stund här på tåget. Återkommer i detta inlägg, som sagt, med träningspasset och nån mer bild (på TunnelRun-kittet kanske?). I morgon blir det ett nytt inlägg/racereport.


Ingen 747 men väl ett snabbtåg mot Stockholm... 

Kommentarer

  1. Köpte han en julkalender hos Lakritstrollet?

    SvaraRadera
  2. Jamen uppdatera oss om Tunnelloppet någon gång då!!!!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Herregud Endomondomannen! Har du inget liv eller...? Men nu finns inlägget där. :)

      Radera

Skicka en kommentar

Populära inlägg

Ångestfyllda SLA-loppet

Träningen flyter på

Långlöpning i Tibro