Hur mycket rör jag mig? Dag 12

Tiden går fort. Snart har två veckor gått och då ni slipper mitt tjat om steg och vardagsmotion.

I dag promenad till och från jobbet. Fick skjuts av farbror Ojla en bit på hemvägen, för övrigt använde jag benen. Stannade till på gymmet på vägen hem och körde ett lätt pass där. Inte så tunga vikter och inte så många repetitioner/set. Kändes lagom skönt efter ett tio timmar långt arbetspass. För övrigt ett par korta hundpromenader i dag.

I morgon väntar arbete och en del cykel/gång/rond. Tänkte att det blir kanske rekord - men vi får se... Tar motorcykeln till jobbet för att komma hem lite snabbare. Möjligtvis blir det en kortare löptur tillsammans med Selma i morgon kväll, om jag orkar.
Okej, dagens stegskörd ser ni på bilden nedan.

Kommentarer

Populära inlägg

Långlöpning i Tibro

Träningen flyter på

Ångestfyllda SLA-loppet