Hur mycket rör jag mig? Dag 11

Detta var sista lediga dagen i den här bloggperioden om min dagliga vardagsmotion och träning. I helgen jobbar jag, där lördag/söndag med största sannolikhet blir "rekorddagar".

Men även denna dag blev det en del steg. Dels med hunden, dels på gymmet och lite övrigt på stan, här hemma och i samband med kvällens trerättersmiddag på Kavelbroskolans restaurang. I morgon jobbar jag, trots ett par timmars övertid, ett ganska kort pass. Det gör att jag förhoppningsvis hinner med ett gympass på vägen hem från jobbet. På mina "långveckor" brukar det för det mesta bara bli två pass. Jobbigt att klämma in fler när man kör långa 12-timmarspass. Men i morgon blir det bara 10 timmars jobb... :)

Kommentarer

Populära inlägg

Långlöpning i Tibro

Träningen flyter på

Ångestfyllda SLA-loppet