Rekord på fem kilometer

Tar det som en liten bekräftelse på att träningen ger resultat. Mina fem km på 24,25 igår (asfalt). Snabbaste jag har sprungit femman på sen jag återupptog löpträningen i dec -10.
Rundan började med segt uppförslut i 2,5 km - och det kändes, trots att det inte var så värst brant. Regnet hängde i luften så jag sprang utan musik i öronen. Andningen å ljudet av mina steg kom i harmoni och det var musik för örat! Vände vid 2,5 å sprang samma väg tillbaks, å då blev det inte så tungt när det var lätt utför...

Kommentarer

  1. Bra jobbat! Riktigt bra tid också. Vad roligt det är när det går framåt i träningen!
    /stiernclara

    SvaraRadera
  2. Tack! Ja, det kändes riktigt bra! :)

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg

Långlöpning i Tibro

Träningen flyter på

Ångestfyllda SLA-loppet