Fullt på gymmet

Många e nog dom som gett ett löfte om att det nya året ska innebära mer träning. Det märktes i kväll när jag var på gymmet. Massor av folk! Alla crosstrainers va upptagna, så det blev löpband i 12 min som uppvärmning. Sprang i 5,20-tempo i tio min. Inga problem med knän. Körde styrka med viktökning på en av "benmaskinerna", och avslutade intensivt med tjugo min på crosstrainern - som äntligen va ledig... Kändes som om jag stod i duschen. D rann verkligen av mig. Kul ändå med allt folk! Å ja träffa en "kändis" där... :) Eller två stycken förresten.

/JM

Ps. 11 km gång idag, å en halvmil på cykeln... Ds.

Kommentarer

  1. Kändis? Anna och Elin, I presume.

    SvaraRadera
  2. Åh, du anonyme. Nu e du bra nyfiken va?
    /JM

    SvaraRadera
  3. Jamenberättadå!!!!
    Ps staffan hälsar. Nr2 är på G närsomhelst.

    SvaraRadera
  4. Va kul med Staffan. Han ligger i hårt han med. ;)
    /JM

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg

Långlöpning i Tibro

Träningen flyter på

Ångestfyllda SLA-loppet