Selma å Tjabo leker...

Promenad till Mr. D på bergets topp idag. Strålande sol å vindstilla - åtminstonne tills vi nådde toppen ;) då det tog i med vinden. Målet med vandringen va att Selma skulle träffa hans hund Tjabo. Å att vi hussar skulle få prata med varann lite. Va där lite drygt två timmar å hundarna hade kul HELA TIDEN!!! Inga ledsamheter där inte. Dom blev lite väl närgångna ibland å Mr. D fick några bra bilder (kanske väl "porriga" för att visas här...). Hahaha - nja, vi får se. Kanske publicerar sen när han skickat över bilden till mig. Den är rätt kul!!! Och nu e "hundporrbilden" med...

/JM


Kommentarer

  1. Vad roliga dom ser ut! XP Selma har väl jätte kul nu va?

    //Amanda

    SvaraRadera
  2. Hej, skoj o hitta din blog. Ännu roligare i dag när min "pollet" föll ned och jag kunde efter en veckas vånda äntligen komma ihåg hur jag kände dig :-)
    Har varit mycket jobb i höst så min träningsblogg har blivit lite si o så med men nu hoppas jag komma igång igen. Hoppas vi ses i något löpspår eller på någon tävling i framtiden.
    Gott nytt år på dig...och Erling kommer väl att köra någon natt ibland eller ;-)

    Ha det...Frykenmo

    SvaraRadera
  3. Hej.
    Välkommen Frykenmo som följare. Visst kan d va jobbigt när man ser nån, känner igen personen - men inte kan placera. Händer mig jämt! Ja, d e ju inte omöjligt att vi ses. Men jag är inte den där "uthållighetslöparen" än. Blir mest lopp runt milen.
    Och... Nej, Erling kommer inte jobba mer. Tyvärr.
    Gott Nytt År till dig med.
    /JM

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg

Långlöpning i Tibro

Träningen flyter på

Ångestfyllda SLA-loppet