Löpträning på paus - igen...

 Det går inte riktigt som jag har tänkt mig... Den rent allmänna tröttheten, hjärntröttheten och yrseln har än en gång blivit värre. Jag sover hur mycket som helst, det gungar när jag befinner mig i upprätt läge och som grädde på moset har jag fortfarande ont i höger framsida lår och knä, samt i baksida av vänster lår. Löpträningen har jag fått sätta på paus. Igen! Det funkar helt enkelt inte. 😕


Balanserar det negativa i livet med något positivt - exempelvis med en skön promenad utmed Vätterns strand. 


Mitt träningsupplägg har jag redan skjutit upp ett par veckor. Min förhoppning har varit att komma igång igen nästa vecka, men jag är rädd för att det inte kommer gå. Istället får det nog bli några promenader som får ersätta löpträningen ett tag till. Jobbar annars med att stretcha låren lite varje dag, vilket faktiskt påverkat smärtan i positiv riktning.

Jag hoppas snart få återkomma här i bloggen med lite gladare träningsinlägg, för just nu känns det bara skit! Ha det bra så länge alla läsare. 😊

Kommentarer

Populära inlägg

Ångestfyllda SLA-loppet

Träningen flyter på

Långlöpning i Tibro