Det ofrivilliga tröskelpasset!

 Det har varit en bra dag i dag... En lång och skön promenad med Selma på förmiddagen, en löprunda vid lunch och en eftermiddag i soffan. Den där löpningen var tänkt som en lätt joggingtur, men efter nån kilometer märkte jag att ansträngningen var ganska hög, vilket också bekräftades av klockan som visade den höga pulsen.

Det var ju inte riktigt meningen, men jag klarade av att hålla löpsteget genom mina tänkta fyra kilometerna. Efteråt belönade jag mig med en kanna vatten och en skön dusch. Sen njöt jag av en riktigt god lasagne och ett stort glas mjölk! Kändes riktigt gött! I kväll ska jag festa på säsongens första semla. 😊

Här nedan bjuder jag på ett bildsvep från promenaden.

















❤ Selma ❤



 

Kommentarer

Populära inlägg

Långlöpning i Tibro

Träningen flyter på

Ångestfyllda SLA-loppet