Vårens bakslag...

Inta bara vädret bjöd på ett bakslag i dag - även min kropp har gjort det. Redan i torsdags förra veckan fick jag ställa in min löpträning då kroppen inte kändes bra. Misstänkte allergibesvär, men visst kunde det vara en vanlig förkylning också. I lördags kväll slogs jag ut helt och hållet. Orkade ingenting! Sedan dess har jag varit liggande. Hoppades på bättring men det har rört sig långsamt. En bokad tid för byte till sommardäck på bilen klarade jag av i dag, liksom ett par korta promenader med Selma.


En bild från i förmiddags, då jag skulle åka iväg med bilen för att få på sommardäcken...


Tänkte på det när vi vad ute och gick i dag - vad mycket det är man tar för givet. Springa två, tre mil är normalt inga problem. Nu blir jag trött av att gå en långsam kilometer. Man ska vara glad och nöjd för att man kan röra sig överhuvudtaget. Jag har sovit i princip dygnet runt sedan lördagskvällen. Jag börjar tröttna på det nu, och längtar efter att få komma ut och springa igen...


Snö och Scilla

Kommentarer

Populära inlägg

Långlöpning i Tibro

Träningen flyter på

Ångestfyllda SLA-loppet