Gott Nytt 2019!

Hej på er.

Det har varit tyst här ett tag men livet går vidare ändå. Jag filar på ett inlägg om löpning som medicin mot psykisk ohälsa och ett inlägg som ska handla om träningsåret 2018. Men det tar några dagar till innan jag publicerar dem. Träningen har legat lågt ett tag. Skulle ha sprungit en sväng då jag var i Stockholm i helgen - men det blev inte så. Hade oturen att slå i ena tån så illa att jag hade svårt att gå på lördagen.




Men det blev mycket promenerande i huvudstaden ändå. Och på lördagskvällen kollade jag in Alcazar på Cirkus. En vitamininjektion till konsert! På nyårsaftons förmiddag hann jag med sju kilometers löpning innan jobbet. Årets sista kilometer blev med mina mått snabb. Tog 4:30 att springa. Var riktigt nöjd med ett så starkt avslut på passet och på 2018 (som för övrigt inte var något bra träningsår). Nu ser jag fram emot att 2019 ska bli ett bättre på den fronten. Gott nytt år allihop!!!



Kommentarer

Populära inlägg

Långlöpning i Tibro

Träningen flyter på

Ångestfyllda SLA-loppet