Småsegt

Hej!

Det blir bara ett kort blogginlägg från mig i dag. Efter nattens övertidsarbete och eftermiddagens aktiviteter i tvättstugan så är jag lite småseg. Det var jag även på dagens löpträning tillsammans med Jacob. Det blev ännu ett pass där pulsen hölls väldigt låg, mest gång och lite lätt jogg med andra ord. Precis som löpträningen i lördags. Perfekt en sån här seg dag! Men något besök på gymmet blir nog inte av denna vecka. Tiden finns inte helt enkelt. Men i går gjorde jag faktiskt ett styrkepass på min yogamatta här hemma. Det var inte så dumt. Nästa träningspass blir löpning på lördag kväll enligt plan. Har inte bestämt mig för om jag ska köra hårt, lätt eller mittemellan då...

Ha det gôtt!


Från dagens lunchpromenad med Selma



Kommentarer

Populära inlägg

Långlöpning i Tibro

Träningen flyter på

Ångestfyllda SLA-loppet