Det ljusnar

Det börjar märkas nu - att ljuset tar allvarliga steg i sin väg tillbaka till oss. Både mornar och kvällar blir allt ljusare och ljusare för var dag som går. Fram till maj månad är solen uppe fem minuter längre varje dag - så för varje vecka som går blir dagen alltså 35 minuter längre...

En försiktig ljusning på min personliga himlen tycker jag mig se också. Det har gått rätt många dagar nu där hela mitt engagemang har legat åt ett enda håll - med en kämpig period inom familjen. Det har gjort att jag inte kunnat träffa så många andra, inte tränat riktigt som jag velat och inspirationen för att skriva här på bloggen har inte varit densamma. Jag hoppas allt blir bättre och mer som vanligt snart. Då syns vi väl här med lite träningssnack igen, va?


Solen över Billingen strax innan den försvann ner bakom berget i eftermiddags.


Kommentarer

Populära inlägg

Träningen flyter på

Långlöpning i Tibro

Ångestfyllda SLA-loppet