En ledig måndag - i Tibro

Nu har jag några lediga dagar framför mig. Skönt, skönt, skönt! Så på dessa lediga dagar får ni följa min träning. Som vanligt blev det sammanlagt en mils promenad idag (minst). Va i Tibro å gick 5 km med min mors och vår egen hund (men mors hund kunde inte vara still för en stunds fotografering - så det är Selma ni ser på bilden). För övrigt blev det några kortare gångturer å sen löpning på löpbandet på gymmet (Actic i Skövde). Jag var där på kvällen för att träna både styrka och kondition. Kände jag mig lite seg efter helgens (tors-sön) långa arbetspass - men jag kände mig ändå i ganska bra form. De va gött med styrketräningen och på löpbandet gick det i ganska bra tempo emellanåt. Låg dock mestadels på ca 12,5 km/h-tempo. Kvällen har gått åt till att softa i soffan och kolla in ett par filmer ("Flykten från Bastöy" och "Seven pounds"). Nu hoppas jag på några timmars skön sömn. Klockan har passerat midnatt å jag har varit uppe sen 06:50. Behöver bli bättre på att sova...

/JM

Kommentarer

  1. Halloj! Väldigt söööt bild på lilla grisen! Haha! Morris e lite "foto-blyg"... :D
    Klart du e seg om du går upp kl. 06:50 och sen bloggar halv 12! (På natten... hehe) Aja... haha blev lite lång kommentar men...

    // Amandis!

    SvaraRadera
  2. Oooooh Selma!

    SvaraRadera
  3. Hej Amanda.
    Sömn e ju väldigt viktigt, så sena kvällar e inte bra. Att ha bra sovrutiner är värdefullt å bra för hälsa å välmående. Säger jag som ska jobba natt i tre månader nu... "confused*
    /Pappa

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg

Långlöpning i Tibro

Träningen flyter på

Ångestfyllda SLA-loppet