Äntligen måndag!

...och äntligen en ledig vecka igen! Känns som den behövs, för just nu finns massor att göra - inte minst hemma hos mig. Men jag ska hjälpa mor med en hel del också. Se till att hon kommer till frissan, flytta möbler och en hel del annat. Mitt hem kommer i andra hand just nu. Förhoppningsvis kommer de nya hallmöblerna jag beställt från Bröderna Anderssons i Töreboda den här veckan. De lär göra min hall, tror jag.


November är här nu


Tänkte att jag skulle hinna träna en del under min lediga vecka också. Men jag får nog ta det lite lugnt där. Känner av en begynnande förkylning och har gått på Alvedon i helgen. Det liksom bränner i näsan och gör ont i kroppen. Frossar och fryser och känner mig lite allmänt hängig, men ändå inte värre än jag nog ska klara av lite lätt träning ändå. Tycker bara att det är lite typiskt, då jag gärna hade velat ha en mer frisk nystart när det gäller mitt nyuppsatta mål. Kanske mest blir till att kurera sig under den här veckan.

Nåja, man kan inte få allt här i livet. Tankegångarna runt hur jag ska nå milen under 45 minuter finns i alla fall, så mentalt är jag med där, och nu ska jag snart sätta mina planer i verket. Men mer om detta i nästa inlägg (som kommer i veckan). Hoppas ni alla får en bra vecka! :)

Kommentarer

Populära inlägg

Träningen flyter på

Långlöpning i Tibro

Ångestfyllda SLA-loppet