20-årsfest hemma hos mig

Nu är det dags att sova!

Full fart hela dagen - från tidiga morgonen tills i kväll då jag kunde slå mig ner i en soffa nära mig och kolla in Så mycket bättre i TV4. Dottern och en kompis till henne har gemensam 20-årsfest hemma hos mig i kväll och jag är förpassad därifrån. Gamla gubbar är pinsamma på sådana fester... På förmiddagen städade vi hela lägenheten tillsammans och på eftermiddagen jobbade jag ett extrapass. Det var rena avkopplingen jämfört med att vara hemma.

Men nu ska jag sova för tidigt i morgon bitti ska jag ut på ett långt löppass. Efter det, vid lunchtid, samlas hela familjen och firar den nyblivna 20-åringen. Då får man vara med. Ska bli kul! Möjligt att mina ben kan kännas lite stela då...


Härliga höstfärger på vägen mellan Bottnaryd och Mullsjö

Kommentarer

Populära inlägg

Ångestfyllda SLA-loppet

Långlöpning i Tibro

Träningen flyter på