Keep on bloggin'

Det blir ett kort inlägg i dag, för den här dagen har varit riktigt jobbig. Med risk för att upprepa mig så kan jag berätta att jag inte orkar med så värst mycket just nu och att de mest vardagliga sysslor tar musten ur mig...

Det värker i kroppen, jag kallsvettas och torrhostar. Huvudet tycks vara tyngt av all världens elände och balansen är satt ur spel. Nog för att jag vet att det snurrar i huvudet på mig i normala fall också men nu är det än värre. När jag var ute med Selma tycktes allt gunga runt omkring mig. Läskig känsla... Förmodligen har jag åkt på något influensaliknande (?) och måtte detta, vad det än är, lämna mig snart. Jag vill komma igång!!!

Jag har läst lite olika träningsbloggar denna sena afton. Det är himla kul med folk som bloggar om träning och i min blogglista i högerspalten kan ni se några av de jag läser. Jag kommer att lägga till fler där. För mig är det inspirerande att läsa dessa bloggar och ett perfekt alternativ när man inte orkar träna. En del är bloggproffs och andra är glada amatörer som jag själv. De sistnämnda bloggarna är de jag uppskattar mest - ett extra plus om de är lokala. Jordnära bloggar som är trevliga att läsa! Till er som skriver dessa vill jag bara säga: Keep on bloggin'...


Allt snurrade på dagens korta promenad med Selma



Var jag anmäld eller inte till Karlstad Stadslopp i sommar? Jag hade svårt att hitta svaret på hemsidan men jag fick snabbt svar av arrangören om hur jag skulle hitta bekräftelsen, och se - jag är anmäld. Tack för snabb återkoppling och bra service IF Göta i Karlstad.

Kommentarer

Populära inlägg

Långlöpning i Tibro

Träningen flyter på

Ångestfyllda SLA-loppet