Längesen nu

Nu var det så längesen jag skrev något här så man får nästan skämmas. Tar nu tillfället i akt och berättar att min träning pågår som vanligt. Gym 2-3 ggr per vecka, simning minst 1.000 meter 1 ggr per vecka och så löpning förstås. Mitt mål är att köra den 3 ggr per vecka, utomhus, men där är jag inte riktigt än. Blir en del på löpbandet men det är inte detsamma tycker jag - så det räknas inte riktigt. Har i alla fall varit ute på lite halvlånga turer (6-7 km), intervall-turer och lite backträning. Senast en trekilometerstur med 4,43-tempo. Nu är det bara att köra vidare med en mix av olika löpträningar, där även längre och lite långsammare distanser ingår. Att kunna hålla milen i ett 4,45-tempo vore gött. Jag siktar på det så får vi se hur det går.

Kommentarer

  1. Meget bra tempo!

    SvaraRadera
  2. NI Rularrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr!!!

    SvaraRadera
  3. Ja, det tempot känns inte som en omöjlighet. Men jag är inte där än. Kan inte hålla det tempot i en mil. Men jag tror det kommer. Springer ni något själva? Löptränar? Tror ni rular oxå! Iaf vad gäller glada tillrop. Keep up! ; )

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg

Långlöpning i Tibro

Träningen flyter på

Ångestfyllda SLA-loppet