Välförtjänt vila

Har varit till fots många, många mil den här veckan. Simning, gym å löpning som vanligt. Men ingen cykling. När jag var ute å gick med hunden så blev vi omkörda av en man på cykel. I halkan, uppför berget - i kraftigaste lutningen. Så vände han i rondellen och cyklade ner igen. Såg honom inte igen, men jag kan tänka att han repeterade detta igen och igen. Imponerande!
Nu är det helg, å denna helgen ska jag vila. Inga jättelånga promenader, ingen annan träning. I dag, lördag, bär det av till Göteborg och mc-mässan På Två Hjul. På söndag blir det kalas då min mor fyller år. Vilohelg. Helt rätt säger min kropp!
/JM

Kommentarer

  1. Ni rular Janus!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg

Långlöpning i Tibro

Träningen flyter på

Ångestfyllda SLA-loppet