Återhämtning

Har inte frisknat till ordentligt än. Kroppen är slak och jag är seg som aldrig förr. Var ute med Selma i dag, i alla fall, och vi gick en runda på fem kilometer. Funkade, men inte mycket mer. Värst är nog yrseln. Känner mig inte riktigt närvarande och det känns som om skallen inte hänger med riktigt (sämre än vanligt, alltså).
Får se hur morgondagen blir... Jag hoppas jag ska kunna orka med något mer då. Längtar efter att kunna träna fullt ut igen! Vill komma tillbaka och kunna göra mina arbetspass på onsdag och torsdag också. Efter det väntar ju sju dagars skön ledighet. Då vill jag definitivt vara frisk. Känns liksom lite bättre att börja en ledighet efter att man gått av ett pass. Ledigheten känns mer då. Nu ser jag dessutom fram emot fredagens utegång med arbetskamraterna. Kul ska det bli!
/JM
Ps. Är det en trebent hund på bilden? Ds.

Kommentarer

Populära inlägg

Långlöpning i Tibro

Träningen flyter på

Ångestfyllda SLA-loppet